Outlook en Teams training
Outlook en Teams training
Bij Progressa bieden we maatwerktrainingen om jouw productiviteit te verhogen met Outlook en Teams. Leer hoe je tijd bespaart en efficiënter werkt door deze tools optimaal te benutten. Onze trainingen zijn praktisch en direct toepasbaar.
Incompany
Afhankelijk van afstand en voorkeur op locatie of per Teams. Max. 10 deelnemersIndividuele training
Afhankelijk van afstand en voorkeur op locatie of per Teams.
Slimmer werken met Outlook
Praktische training – Concrete handvatten – Direct toepasbaar
Grip krijgen op je mailbox met de zero inbox methode
Overzicht over al je taken met To Do
Efficiënter omgaan met je agenda met slimme functies
Slimmer werken door het gebruik van oa Regels en Snelle Stappen
Nooit meer iets dubbel typen mbv oa Snelonderdelen en Snelle Stappen
Veel tips & tricks voor meer rust en overzicht
Leer werken met Copilot, jouw eigen AI assistent
Speciaal programma voor management assistants
De nieuwste functies, handigheidjes en inzichten!
De trainingen kunnen zowel in de Classic als de New Outlook verzorgd worden. Indien gewenst ook in het Engels.
Alle trainingen beginnen met een intake zodat de training helemaal afgestemd wordt op jouw behoefte. Daarnaast biedt Progressa 6 maanden nazorg.
Je kunt via onderstaande button een maatwerk offerte aanvragen.
Slimmer werken met Teams
Meteen met jouw team aan de slag!
Teams is zoveel meer dan videobellen.
In Teams kun je met je eigen team (bijv. afdeling of project) efficiënt samenwerken. Zo kun je bijvoorbeeld documenten delen en met meerdere mensen tegelijkertijd aan dezelfde bestanden werken. Alle informatie, communicatie en taken over een onderwerp bij elkaar op één plaats zorgt voor overzicht en efficiënt werken. Dat wil jij toch ook?
Wil je leren hoe dit het beste kunt inrichten, en vooral: het overzicht behouden? Progressa helpt je met heldere uitleg en slimme tips & tricks om Teams ook binnen jullie organisatie tot het ideale samenwerk gereedschap te maken.
Inhoud van de training:
Overzicht over de mogelijkheden en instellingen van Teams
De relatie tussen SharePoint, OneDrive en Teams
Samenwerken in chats en kanalen: effectief communiceren
Zoekfunctie, gebruik van tags en meldingen beheer
Samen realtime werken in hetzelfde document: versiebeheer en digitale etiquette
Bestanden delen met je team
Overzicht houden: structuur in jouw chats en kanalen
Slimme apps toevoegen, zoals bijv. Planner
Uitnodigingen versturen voor vergaderingen
Vergaderopties tijdens een vergadering, oa vergaderruimtes, peilingen
Samenwerken met personen buiten je organisatie
De nieuwste features, handigheidjes en inzichten!
Elke training is maatwerk, ik ga graag met je in overleg hoe jouw ideale training eruit ziet. Je kunt via onderstaande button een offerte aanvragen.
Programma “Slimmer werken met Outlook”
Praktische training – Concrete handvatten – Direct toepasbaar
Grip krijgen op je mailbox met de zero inbox methode
Overzicht over al je to-do’s
Beter leren plannen met je agenda
Nooit meer iets dubbel typen mbv oa Snelonderdelen en Snelkoppelingen
Slimmer werken door het gebruik van oa Regels en Snelle Stappen
Veel tips & tricks voor meer rust en overzicht
Leer werken met Copilot, jouw AI assistent
Speciaal programma voor management assistants
De trainingen kunnen ook in het Engels verzorgd worden.
Alle trainingen zijn inclusief intake voor een training die afgestemd is op de behoefte. Daarnaast biedt Progressa een naslagwerk en nazorg: tot vier maanden na de training kun je bij mij terecht met al je vragen n.a.v. de training.
Je kunt via onderstaande button een maatwerk offerte aanvragen.
Programma “Slimmer werken met Teams”
Teams is zoveel meer dan videobellen!
In Teams kun je heel eenvoudig met je eigen team (afdeling of project) samenwerken. Zo kun je efficiënt documenten delen en met meerdere mensen tegelijkertijd aan dezelfde bestanden werken. Intern mailen is dus overbodig geworden.
Alle informatie, communicatie en taken over een onderwerp bij elkaar op één plaats zorgt voor overzicht en efficiënt werken. Dat wil jij toch ook?
Wil je leren hoe dit het beste kunt inrichten en organiseren? Progressa helpt je met heldere uitleg en slimme tips & tricks om Teams ook binnen jullie organisatie tot het ideale samenwerk gereedschap te maken.
Overzicht over de mogelijkheden en instellingen van Teams
Een team inrichten en leden toevoegen
Bestanden delen met je team
Samenwerken in kanalen, do’s en don’ts
Samen werken in documenten
De verschillende mogelijkheden van chatten
Tips voor het houden van overzicht
Slimme apps toevoegen, zoals bijv. OneNote en Tasks
Uitnodigingen instellen voor vergaderingen
Vergaderopties tijdens een vergadering
Een vergadering interactief maken
Samenwerken met personen buiten je organisatie
Elke training is maatwerk. Je kunt via onderstaande button een offerte aanvragen.