Outlook tips
Outlook tips
Bij Progressa bieden we praktische tips om je productiviteit te verhogen met Outlook en Teams. Leer hoe je tijd bespaart en efficiënter werkt door deze tools optimaal te benutten. In onderstaande blogartikelen deelt Astrid haar ervaring en tips.
Hoe organiseer jij “Afwachten” in Outlook?
Volgens de Getting Things Done methode van David Allen (aanrader voor wie dit niets zegt) moet je altijd de regie houden over zaken die je aan een ander het gedelegeerd, [...]
Bye bye Outlook Taken!
In mijn LinkedIn feed lees ik constant over nieuwe functies en mogelijkheden binnen M365, de ontwikkelingen gaan echt heel snel. Maar soms verdwijnt er ook iets. Binnen enkele maanden, zo [...]
Integratie Outlook & Teams
Als trainer in Outlook, Teams en Timemanagement ben ik ontzettend gelukkig met de ontwikkelingen binnen M365 op het gebied van integratie. Outlook en Teams werken steeds meer samen, een geweldige [...]
Progressa goes international!
Ik vind het altijd leuk om een Timemanagement training te verzorgen, maar sommige trainingen zijn nog net een beetje specialer. En dat geldt zeker voor internationale trainingen. Online geef ik [...]
Verzuip jij in Teams?
Ik ben enorm fan van Teams, vind het de ideale manier om binnen organisaties samen te werken met collega's. Of het nou voor een project is, een evenement of een [...]
Leestekens lastig? Automatiseer ze!
Eén van de verborgen parels van Outlook, zo ervaar ik het zelf tenminste, is AutoCorrectie. Zo handig in gebruik en toch lees ik er maar weinig over. Niet alleen in [...]