Outlook tips
Outlook tips
Bij Progressa bieden we praktische tips om je productiviteit te verhogen met Outlook en Teams. Leer hoe je tijd bespaart en efficiënter werkt door deze tools optimaal te benutten. In onderstaande blogartikelen deelt Astrid haar ervaring en tips.
Tweede tijdszone toevoegen aan je agenda
Veel mensen werken samen met leveranciers, klanten of collega's die in een andere tijdzone leven. Speciaal voor hen heb ik een handige tip: in je Outlook agenda kun je een [...]
Weeknummers toevoegen aan je agenda
In Outlook staat de weeknummers niet standaar in de agenda vermeld. En dat terwijl weeknummers zoveel gebruikt worden. Gelukkig kun je ze zelf makkelijk toevoegen. Ga naar het tabblad Bestand, [...]
Het doel van je inbox
In elke training zijn er mensen die al hun gelezen en verwerkte mailtjes laten staan in hun inbox. Het zijn er honderden maar vaak ook veel meer, van 40.000-60.000 berichten [...]
Drie tips voor efficiënter e-mailen
E-mail is in organisaties nog steeds de meest gebruikte manier van schriftelijk communiceren. Veel mensen die ik ontmoet krijgen per week meer dan honderd emails, soms zelfs veel meer. Toch [...]
Proactief worden, hoe doe je dat?
Zelfmanagement Timemanagement is het managen van jouw tijd. Het is daarmee de basis voor het managen van jezelf, en we weten allemaal hoe moeilijk dat is. Denk alleen maar aan [...]
Werk-privé balans? Denk zwart-wit!
Dit jaar kwam ik van vakantie terug met een paar goede voornemens over wat ik anders wilde gaan doen. Zoals bijvoorbeeld mijn werk-privé balans beter managen. Als ZZP’-er werk ik [...]